مرجع تکست و بیت پـیـلـمـان

Www.Pilman-wolf.ir

x بستن
تبلیغات
تبلیغات
رپ نما
مرجع تکست و بیت پـیـلـمـان

پل های ارتباطی ما:

شماره تماس : 09901601093

شماره تلگرام : 09901601093

ای دی تلگرام : seller_music@

ایمیل یاهو : Pilman.wolf@yahoo.com

adsتبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پخش آهنگ و آلبوم پخش اختصاصی آهنگ
a.pilman@yahoo.comعضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه مرجع تکست و بیت پـیـلـمـان همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
آخرین نظرات
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۶، ۰۹:۵۲ - اشکین
    افتضاح
logo-samandehi

تکست لاو رپ حرفه ای + دانلود رایگان

ورس 1 :

این آهنگ لاوه، قراره دیس لاو نشه // دوری ما که قراره بیس(ت) سال نشه

قرار نیست یاد تو،بره از خاطر یکی // که بعدا بشینی و ازش خاطره بگی

قراره با هم،بمونیم تا ته خط ما // همین یادت،واسم یه باوره حتی

توی لحظه لحظه ی تاریک زندگیم // ما با همیم وقتی میمیریم یا اینکه زنده ایم

میخوام بدونی یه نفر هست همیشه به یادت // و فقط منتظره بگی تا بشینه کنارت

آرزوشه که محو بشه تو افق نگاهت // و دلش گرمه به این که حداقل تو رو که داره

با هر نفسی که میکشه میگه خدا رو شکر // یادشه هنوزم روزی که کرده بود را(ه) رو گم

ولی حالا مطمئنه که را(ه) رو درست میره // چون مدتیه که دلش به دل تو خب گیره


کروس:

یکی هست که میخواد بگه میخوام کنار تو باشم //اصلا دلم نمیخواد یه لحظه هم ازت جدا شم

میخواد ازت بپرسه عزیزم بارونه کجایی؟ // فقط تورو میخوام تو روزای داغون جدایی


ورس 2 :

حالا حسمو،میارم من روی کاغذ // دیگه به یادتوبودن،کار هر روزه واسم

منم کسی که، دلش وصله به دلت // حالا که نیستی، بارشو بسته که بره

یه دونه زبونه و یه عالم کلمه واسه تو // باید حسمون،به هم بیشتر باشه خب

توی دنیایی که، همگی دشمنن با هم // واسه داشتن تو، باید پشت سرم باشن

من دوست دارم، اینو چطوری بفهمونم؟ // عشقمو توشعر، چطوری بهت بگم جونم

باید خودت اینو، بفهمی از توی نگام // یا که درک کنی، عشقو تو از نور چشام

باید بدونی که، یکی دل تنگته همیشه // و همه حسو، همه حرفشه همین شعر

میخواد اینو بگه، وجودت مقدسه براش // واسه ابراز عشق، دنبال مقدمه نباش


کروس:

یکی هست که میخواد بگه میخوام کنار تو باشم //اصلا دلم نمیخواد یه لحظه هم ازت جدا شم

میخواد ازت بپرسه عزیزم بارونه کجایی؟ // فقط تورو میخوام تو روزای داغون جدایی


ورس 3 :

 

حالا بذار بگم، یه قصه کوچیک برات // میخوام بدونی چی پیش اومده تو دوریت برام

تو نبودت، هر کسی بهم ضربه زد // اگه میگفتم چرا؟ میگفتن شدیم سر به سر

قصه شروع شدو، یکی بود یکی هم نبود // آسمونه زندگیو بدن منم کبود

نبودی تا بشی، درمون دردای دله من // نبودی ببینی، که شدم دریای گله من

حالا زندگیم، دوباره چراغونی شده // ببین شبای منو تو بازم که بارونی شده

و من میخوام بگم، که همیشه واسه من بمون // برای دلم هر لحظه شعرای تازه تر بخون

وامرووز بشه روز شروع شادیه دلم // و من با این همه حس فک میکنم کافیه بگم

یکی با وجودت امیدوار به زندگی شده // و وقتی با توئه، از حس زندگی پره


کروس:

یکی هست که میخواد بگه میخوام کنار تو باشم //اصلا دلم نمیخواد یه لحظه هم ازت جدا شم

میخوادازت بپرسه عزیزم بارونه کجایی؟ // فقط تو رو میخوام تو روزای داغون جدایی

منبع : Www.Pilman-wolf.ir

  • تاریخ نشر : پنجشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
emailعضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه مرجع تکست و بیت پـیـلـمـان همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
adsتبلیغات

تبلیغات
تبلیغات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">